At oprette en velkomst pakke til dit kæledyr-pleje erhvervskunder

Når du er markedsføring din virksomhed du lægger en masse tid og tankevirksomhed i præparation af dine materialer. Du analyserer hvert ord og billede for at sikre du ikke kun skildre den service du giver, men at du lokke potentielle kunder til at skride til handling!

Når du får opkald fra en ny klient, er det næste stykke af oplysninger, de modtager fra dig afgørende i solidifying dit forhold. Uanset om du bruger en generisk kontrakt eller har en, som du skræddersy til hver enkelt klient er op til dig – men du skal huske, at de materialer, du bruger til at ‘seal the deal’ afspejler kvaliteten af din virksomhed og slå tonen an for typen relation du vil hav e vil dine kunder.

Fordi jeg ikke er bare en virksomhedsejer, jeg er en pet-service provider – omsorg for den mest værdifulde besiddelse af min klient har-jeg ønsker alle mine papirer til ikke kun skildre min professionalisme, men det faktum, at min virksomhed drives af en virkelig person.

Jeg har for nylig gennemgået de professionelle relationer, jeg har haft med erhvervslivet trænere, fitness-instruktører og personlige kokke, og indså, at de alle havde noget til fælles – en velkomst pakke – ikke en kontrakt. Jeg forekom også at jeg straks kunne lide, arbejder med disse fagfolk, fordi jeg følte mig tryg – næsten som om vi arbejder ‘på et håndtryk’ i stedet for i en stram koncernstruktur. Må ikke få mig forkert-jeg vidste, at disse velkommen pakker inkluderet alle de samme “med småt” du ville finde i en kontrakt – det følte bare bedre.

Denne erkendelse førte mig til oprettelsen af min egen velkommen pakke for pet-pleje klienter. En velkommen pakken kan være et vigtigt redskab i din pet-pleje virksomheds succes og kan slå tonen an for den menneskelige kontakt til alle dine klienten interaktioner.

Her er nogle tips til at oprette og bruge en velkomst pakke til din pet-care business.

1. start med et velkomstbrev, der er nem at tilpasse.

Omfatte kundens og klientens pet’s navn i indledende afsnit. Du er velkommen til at medtage noget konkret du erfaringer fra din pre kvalificerende diskussion. Ex. “Kære Susan, det var en fornøjelse at tale til dem i dag om Fifis hvalp uddannelse regime. Jeg kan helt sikkert huske de tidlige dage med min hvalp og stress følte jeg forsøger at komme hjem hver dag til frokost at lade hende. Fifis behov er rigtig klar og jeg er så glad for, vi skal arbejde sammen for at gøre dem ske.”

Den velkomstbrev bør også fortælle kunden kort hvilke oplysninger følger i dokumentet. (Jorden regler, sats oplysninger, client profile og pet profil og alt andet du vil sende med denne indledende brev)

Brevet bør indeholde en kort liste over hvad kunden forventer og har forberedt til deres i-person tilmelding møde. (Nøgler, betalinger, færdig pakke)

Slut dit brev med et personligt præg med at takke dem for at kontakte dig og lade dem vide, at du ser frem til at møde dem og tage sig af deres pets savn. Hvis du har angivet en dato og tid for din registrering møde, skal du medtage der her også.

2. det næste dokument i din pakke er din “politikker og procedurer” – som jeg refererer til som “Spilleregler.” Dette er en temmelig omfattende dokument, som jeg begynde med en erklæring om, at det er vigtigt, at vores forhold, at de læser og forstår alle vilkårene inkluderet før vi begynder at gøre forretning sammen.

Elementer, der omfatter er:

Gebyr

Udbetalinger og indbetalinger

Åbningstider

Reservation politikker

Ferie politik og gebyrer

Weekend gebyrer

Aflysninger

Fortrolighed

Besøg timer

Adgang til hjem af andre

Ekstra omkostninger (levering, transport)

Emergency/sidste minut service

Registreringsafgift

Nøgler

Gratis-roaming kæledyr

Pet-proofing visse områder i hjemmet

Sikker adgang (skovl gåture, klart indrejse)

Anmodning om deres kommentarer og udtalelser

Henvisning partner erklæring

3. tredje element eller dokument i den velkomst pakken inkluderer en serviceaftale.

Serviceaftalen omfatter startdatoen for service, gentager satsen og hedder det, at tjenesten kan blive forlænget uden nogen yderligere papirarbejde. Det hedder også, at vi afslutter det specifikke arbejde som ønsket. Dette er i virkeligheden arbejdskontrakt for vores tjenester.

4. de supplerende dokumenter i den velkomst pakken inkluderer

Pet profilformularen

Klient profil Form

Vet Release Form

Låsesmed Release form

Pet værgemål Form

Alle disse forskellige ‘dokumenter’ er kombineret i én fil, via e-mail, der sendes til nye kunder. Vi lægger også en kopi af vores testimonials, en henvisning liste og en spids ark til at arbejde med din pet sitter med hver velkommen pakke.

Velkommen pakken, selv er temmelig lange dokument og du bør kontrollere med dine kunder, at de har DSL eller kabel-internetadgang for at modtage dokumentet. I sjældne tilfælde hvor de ikke har evnen til at modtage denne type vedhæftede fil, er pakken trykt og præsenteret for kunden under mødet registrering.

Vores klienter fortsat at fortælle os, hvor meget de nyder at arbejde med os – og at de vidste fra vores første ‘officielle’ interaktion at vi ville have en god pasform – fordi mens de kunne fortælle vi vidste ‘business’ side af pet-pleje, var det klart at vi forstået ‘menneskelige’ side også!

Dette indlæg blev udgivet i Generelt. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *