Virkelighed ved at købe engros

I min branche modtage jeg ofte e-mails og telefonopkald fra folk, der lige begyndt deres online detailforretninger og søge efter grossister, der kan give dem konkurrencedygtige priser på de nyeste merchandise fra de mest populære mærker. Mens det er forståeligt, at man ønsker at sælge den nyeste merchandise fra den højeste kvalitet, mest populære navne, er det ofte en urealistisk mål, medmindre du har en betydelig mængde af kapital til at investere i din virksomhed.
Dette er ikke til at sige, at enhver potentiel iværksætter med drømmen om oprettelse af en online detailforretning skulle bare smide i håndklæde – tværtimod. Potentielle online detailhandlere nødt til at forstå virkeligheden i forbrugsvarer industrien, evner, de har baseret på deres kapitalinvesteringer, og derefter designe deres business planen i overensstemmelse hermed. I min næste artikel vil jeg diskutere nogle gode muligheder for potentielle iværksættere med begrænset kapital.
Men først, lad os se på hvordan nogle af de mest succesrige virksomheder i forbrugsvarer marked fungerer deres distributionskanaler. Virksomheder med meget populære mærker har arbejdet hårdt for at etablere disse mærker. Forståeligt nok, for at beskytte ry for deres mærker, de ofte etablere strenge kontrolforanstaltninger i deres distributionskanal til at sikre, at deres navn ikke kompromitteres af foreningen med en sub-standard forhandler.
Mange af dem styre direkte deres distributionskanal og kun sælger deres produkter til autoriserede forhandlere, som har mødt deres ansøgningskrav. Deres krav til autoriserede forhandlere omfatter ofte:
1. en betydelig minimum salgsmængde
2. en fysisk tilstedeværelse, ikke bare en online butiksfacade
3. en etableret historie af detailsalg og en eksemplarisk kreditvurdering
4. stærk anbefalinger fra andre leverandører, som en virksomhed har beskæftiget
Nogle mærker tillader ikke private forhandlere at videresælge deres produkter på alle. Virksomheder, der opererer på denne måde kan eje deres egen detail-butikker og online detail hjemmesider. Dette er sjældne, men der er stadig nogle selskaber, der opererer som denne, ikke tillader nogen uafhængig detailhandler – stor eller lille-til at bære deres produkter.
Mange mærker styre ikke direkte deres distributionskanaler, vælger for at tillade grossister at håndtere distributionen til detailhandlere. Men selv om de ikke direkte kontrollere distributionen, de stadig kan oprette politikker, som deres grossister skal følge. Disse politikker kan være meget lig de politikker, der ofte ansat af mærker, der direkte kontrollerer distributionen, ansætte en eller flere af følgende krav:
1. en betydelig minimum salgsmængde
2. en fysisk tilstedeværelse, ikke bare en online butiksfacade
3. en etableret historie af detailsalg og en eksemplarisk kreditvurdering
4. stærk anbefalinger fra andre leverandører, som en virksomhed har beskæftiget
Virksomheder, der opererer deres distributionskanaler med nogen af disse niveauer af kontrol vil højst sandsynligt ikke tillade lille volumen engros indkøb, fjerne distribution til nystartede virksomheder med begrænset kapital. Det bedste råd, jeg kan give til potentielle forhandler er at tage telefonen og gøre din forskning direkte med kilden. Ring af selskabets salg eller public relations afdeling og forhøre sig om deres distribution politik før at sætte frem en masse kræfter søger efter deres produkter gennem grossister. Du kan potentielt spare dig selv timer spildt tid. Ikke for at nævne, hvis du tilfældigvis til at opfylde kravene for at etablere en direkte forbindelse med producenten, er der ikke noget bedre sted at få dine produkter.
I min næste artikel vil jeg se på muligheder, der er tilgængelige for fleste af potentielle online detailhandlere, dem, der ikke har en uudtømmelig kilde af investeringskapital, der ville gøre det muligt for dem at opfylde kravene forhandler af enhver producent. For virksomhederne, kan den nyeste merchandise fra de mest populære mærker ikke være en mulighed. Det betyder dog ikke at drømmen om at eje en online butik er uden for rækkevidde. Indtil da, gøre din forskning ved at kalde producenter at forhøre sig om deres distribution politik, og som altid, held og lykke i alle dine erhvervsprojekter!

Dette indlæg blev udgivet i Generelt. Bogmærk permalinket.

2 Responses to Virkelighed ved at købe engros

  1. Very quickly this website will be famous among all blogging and site-building users, due
    to it’s good content

  2. fun88 casino skriver:

    Very energetic blog, I enjoyed that a lot. Will there
    be a part 2?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *